Compliment, klacht of schade?
Compliment, klacht of schade?

Compliment, klacht of schade?

Tevreden?

Ben je tevreden over onze dienstverlening en wil je een compliment achterlaten voor een van onze medewerkers of teams? Dat waarderen wij zeer. Als je het compliment hier achterlaat zorgen wij ervoor dat het compliment bij de juiste persoon/afdeling terecht komt.
Mail hier je compliment.

Verder kun je ook via onze Facebookpagina een recensie geven. Veel zwangeren volgen ons en zijn altijd geïnteresseerd in ervaringen van andere ouders. Bij ‘Aanbevelingen’ kun je met het geven van sterren en/of tekst laten wat je ervan vond.

Tips voor onze dienstverlening?

Careyn Kraamzorg staat voor persoonlijke zorg en goede dienstverlening. Wie kan ons beter helpen deze dienstverlening te verbeteren dan onze klanten? Daarom nodigen wij je uit om onze dienstverlening te helpen verbeteren.
Mail hier je verbetervoorstel.

Ontevreden?

Heb je een negatieve ervaring met Careyn Kraamzorg gehad? Juist dan nodigen wij je van harte uit om een klacht in te dienen. Careyn heeft een klachtencoördinator in dienst die de klacht vertrouwelijk en zorgvuldig zal behandelen. Zij is telefonisch bereikbaar op 088 123 99 55 (op maandag dinsdag, donderdag en vrijdag van 9:00 uur tot 12:00 uur) of direct per mail.
Mail hier direct je klacht naar de klachtencoördinator.

Klachtencommissie

Ook beschikt Careyn over een onafhankelijke klachtencommissie. Ook hier kunnen klachten te allen tijde schriftelijk ingediend worden. Gelieve de klacht richten aan:

Careyn
t.a.v. de Klachtencommissie
Postbus 900
3100 AX Schiedam

Bekijk hier ons klachtenreglement.

Schade?

Careyn Kraamzorg heeft een aansprakelijkheidsverzekering afgesloten voor schade die door haar medewerkers wordt veroorzaakt. Indien er sprake is van schade, kun je een schadeformulier aanvragen via de kraamverzorgende die de schade veroorzaakt zou hebben. Zij zorgt er dan voor dat je het schadeformulier toegestuurd krijgt.