Klanttevredenheid
Klanttevredenheid

Klanttevredenheid

Careyn Kraamzorg meet continu de ervaringen en tevredenheid van haar cliënten over de dienstverlening. Zo wordt er op onderdelen als het intakegesprek, de assistentie bij de bevalling, het zorgdossier, de bereikbaarheid en informatievoorziening een cijfer gevraagd. Onze klanttevredenheidscijfers worden nauwlettend in de gaten gehouden en helpen ons om ons onze dienstverlening verder te verbeteren.

Ook onze toekomstige cliënten lezen graag over de ervaringen van andere ouders. Je vindt ze hier: ervaringen van klanten

Verder vind je ook op onze facebookpagina diverse beoordelingen en recensies die cliënten ons geven.

Mocht u niet helemaal tevreden zijn of een klacht hebben, hopen wij dat u dit zoveel mogelijk aangeeft op het moment dat dit speelt. Wij streven ernaar om het probleem zo snel als mogelijk bespreekbaar te maken en op te lossen met de direct betrokkenen. Indien dit niet afdoende blijkt verwijzen wij naar onze klachtencoördinator en -regeling onder het kopje Contact op onze site.